2010-06-15

En ny favorit! :D Garanterat att det kommer bli min sommarplåga med glädje. Travis Mccoy är ju heller ingen fuling direkt smokin hot är rätta ordet för denna karl, sorry my love du är ändå på på 1:a plats det vet du! :D

Glömmer aldrig, Gym Class Heroes: Cupid's Chokehold. När jag och kära Rebecca var i Alanya i turkiet 06 var den garanterat sommarplågan som spelades om och om igen, på klubbarna, på mtw på tv, i våra mp3's you name it överallt! Riktig sommarlåt, så nu kommer denna bli en ny med som sagt glädje. Haha! :) Btw, så var jag i Rhodos för exakt ett år sedan och levde loppan och jobbade på bargatan, denna sommar blir jag fast med heltidsjobb i Eskilstuna *ångest* :P äsh. Men reser som sagt bort med älsklingen i höst/vinter istället, då man njuter mest utav en härlig semester ifrån kalla Sverige. Blir nog Florida/USA om det blir som vi bestämt! :D Annars något härligt exotiskt ställe.

Vi kanske också har en lägenhet på G jag och min pojkvän, kommer inte ut med för mycket än. Men jag håller tummarna än en gång för en lägenhet tillsammans med älsklingen. Vi vill flytta IHOP till en större lya och det är NU! :P Håll tummarna för oss kära bloggläsare. Ser ni jag sa att jag skulle ha ett fortsatt uppehåll, men vad hände? Jag började blogga istället. MYS!  Keep in touch , ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken är han då? Han som rappar eller han som spelar gitarr o cjunger? Den som sjunger o spelar var söt, den andra såg inte klok ut :-D

2010-06-19 @ 14:20:04
Postat av: N /

Haha! För rolig du är Ulrika :) Måste faktiskt erkänna att det är han som inte "såg klok" ut. Men givetvis e han andra urgullig :)

2010-06-19 @ 16:45:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0