2010-06-17

Hey, wazzup peoples? ;)



Jag är så trött efter ännu en arbetsdag på Dagis. Men fick reda på härliga nyheter att jag är ledig på midsommarafton alltså nästa fredag eftersom det är stängt då, så betyder att jag bara jobbar 4 dagar next week. Chill! Jag klagar inte på jobbet, jobb är viktigt and i like it. Men när det är så himla vackert/hett väder som idag t.ex vill man verkligen inte jobba då vill man passa på och steka i den svenska värmen som man knappt aldrig kan. Can you feel me? ;O

Ouwf, im pretty tired in my whole body right now. Tar på krafterna med alla dessa barn. Men dagen var iallafall underbar oavsett om det tar på krafterna. Vädret, barnens humör allt var wonderful! ♥ Nej, inte orkar jag blogga mer nu jag har annat för mig, Keep in touch fuckers ;D Btw, jag saknar min underbara pojkvän Habib SÅ KOM HEM, klarar mig inte tills söndag. ;D Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0