2010-06-19

Lev i nuet tona bort det förflutna som är över och framtiden som kommer så småningom. Det är så vi människor måste tänka. Leva i nuet och försöka att inte ångra sig sen. Gjort är gjort, är bara att blicka frammåt eller som sagt LEVA FÖR DAGEN.

Jag levde livet igår till fullo, med min bror & vänner med vin & öl. Så roligt som jag hade igår med Michel, Caitlin, Chili & Jonte har jag inte haft på evigheter. Jag kände att jag levde när skrattet flödade från alla oss. Mycket skämt & skratt blev till en helt bra kväll så vi höll på ända tills morgon timmarna idag. OMG! :D Crazy peoples we are.

Ännu mer galna är killarna som nu väntar på att jag ska komma till en marknad som hålls här i Eskilstuna just nu, vilsta marknad så blir en dusch och ser vad kvällen har att erbjuda för äventyr med de flippade gänget som fann varandra igår. Michel, Jonte & Chili som sagt! Ha en trevlig kväll, så ska jag också försöka med det haha!! Imorgon kommer min kärlek hem från Fagersta också då blir det massa mys & this is it på kvällen på tv, maxat! :D Ha de bäst,  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0