2010-06-30

Hey alla glada bloggläsare, om ni still läser min blogg så att säga?
Jag uppdaterar inte ofta och när jag väl gör det är efter det har hänt ngt i mitt liv. Som t.ex midsommar eller dylikt :)Har varit sjuk under några dagarstid men är på bättringsvägen och imorgon blir det jobb as usual. Tillbaka till Dagis och alla barnbakterier igen :P Bli smittad på nytt NEXT. Nejda :) Så ska man inte tänka bara jag som har dåligt immunförsvar. Bad for me :O


Var och träffade kära Cissi på stan shoppade några linnen/t-shirts var på ginatricot och mötte upp hennes bekant för att sedan äta på bamboo city :) Helt mysigt. Saknat min lilla Cissi så mycket så det var på tiden att vi sågs. Annars så e hon nästan alltid i Sthlm hos sin syster eftersom hon jobbar i Sthlm också. Men nu fick jag allt lite tid med henne :) Hur trevligt som helst, alltid lika glatt humör har den tjejen asså! FLIPPMODE så att säga ;P


Nu är jag hemma igen utan älsklingen för han e och jobbar i Västerås, på ett slump jobb som ringde in han i morse.  Har också glömt att nämna att jag och min kära pojkvän flyttar ihop 1 oktober for real. Till våran helt första lägenhet "tillsammans" här vi bor nu kan man inte kalla lägenhet för litet för att säga så :) men ska bli så himla roligt, köpa massa nytt och skapa det tillsammans till en perfekt lya. Killen skrev på kontrakt igår så Nyfors here i come again to stay for a while. Mitt kära gamla Nyfors anländer jag igen, känns tryggt och bra. Skönt och nära till allt därifrån. Ska man bo någonstans här i Eskilstuna så är det antingen där eller på Söder där vi bor nu annars är det bara att fimpa staden totalt. :) Nej, men nu ska jag röra mig ha det bäst, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0