Bloggtorka for real

Eftersom jag har en massa annat för mig nuförtiden. Jobb, jobb och ännu mera jobb på en förskola/dagis här i Eskilstuna. Så har inte tid med bloggen alls. Så kommer väl ha litet uppehåll eller iallafall inte blogga ofta. Ni når mig på facebook, Nicole Anriette Williams som jag heter där. Accepterar bara sådanna jag känner till resten får bli "ignored" Hoppas allt är bra med er där ute nu början utav våran "SVENSKA SOMMAR" För mig har det varit förvirrande i början av denna sommar saker och ting går upp och ned. Kärleken var nästan påväg att försvinna, men det löste sig en gång för alla. Bråk i ett förhållande leder till slut. Så ni par där ute, bråka mindre så det inte behöver ta slut. När man älskar någon måste man kämpa, and i will. Jag älskar Habib så varför släppa taget då? När man kan kämpa vidare liksom :)

Festade igår hos min kompis Linda med hennes killkompis Jocke :) Var trevligt på förkröket sedan blev det utgång till Harry's där jag en gång i tiden har jobbat. Blev erbjuden jobb igen som värdinna på Å-bryggan (sommar uteställe) här i E-tuna. Extra knäck varannan lördag. Hm, i don't know. Men tror det inte blir ngt utav det. Kan lägga upp lite bilder från gårdagen iallafall. Efter denna bra text jag skrev här omdagen som stämmer in så exakt.

Tailwind and headwind is what life has to give,
it's just to push forward and be strong in order to solve the most
severe problems. I'm strong and i ma much better person than you.






Puss till er! / Love from me♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0