a few days back in our lives

Var Ali G om ni minns honom också känd som Borat & Brûno? Och jag ute och gick en promenad från min mamma till bussen för att åka in emot stan och ta en lunch och fika med våra kära vänner. "ALI-G" också känd som min pojkvän Habib. Haha, så jävla fula briller han hittade hemma hos mig och var tvungen att ta på sig till bussen, snacka om att man skämdes över att gå med en ALI-G look alike :P Men så snart att jag hade tjatat sönder honom att ta av sig dem, så tog han på sig mina sexiga pilot brillor istället som passade honom PERFEKT. Blev hem till honom innan stan för ombyte osv, och emot stan var han hur snygg som helst ingen "ALI-G" thank god for that. Ville bara lägga ut bilden för att den var riktigt rolig på min pojkvän ;)

Bjuder er också på en till bild med min pojkvän & Caitlins egen stylade solbrillor check it out ;)

En aning snyggare än ALI-G look alike stilen iallafall! ( min pojkvän glider inte omkring såhär ) Bara spexbilder ;) I LOVE HIM ♥


Kommentarer
Postat av: djamila

Hejsan :D Tack så mycke hörru.

Heta glasses :D Hade tänk göra ett par liknande ;)

Och med tanke på plagget så har ja tänkt börja köra lite, men intehaft tid hahah.

AMen fyfan va kul o gå mode design ? Har tänkt o välja det, vilket gymn gick du i ?

Och hur blir de om man vill plugga vidare inom nått annat, det oroar mej mest! :D

Fett mycke frågor hahahhaha, hoppas du pallar ! :D

Kram kram

2010-04-05 @ 11:24:02
URL: http://djamila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0