Back from Fagersta! :)

Hey :) Hoppas alla där ute haft en bra helg. Jag och älsklingen drog oss emot Fagersta efter att jag varit barnvakt åt Lindas dotter Melenie i fredags. Var där över helgen hos hans familj där borta, hur trevligt som helst att få lära känna dem mera. Sist vi var dit var bara över dagen så nu sov vi över hela helgen & som sagt helt lyckat! hur trevliga som helst var dem emot mig, det uppskattas då vågar man iallafall göra en come back. ;)

Kul att se hurdanna människor min pojkvän växt upp med & haft runt om sig under sin uppväxt. Under fredagen blev det middag & rödvin därefter lite fest i hemmet med familjen & flick/pojkvänner till familjemedlemmarna blev en hel lyckad kväll. Fagersta är ju en håla så fanns inte så mycket urval på fik/affärer osv. Men under lördagen drog vi och Habibs låtsas syster Lina emot "fagersta stad" där vi tog en fika och därefter gick och bowla. De var hur kul som helst oavsett om jag förlorade över dem :P Fick iallafall Strike.

Tog igen vinsten över älsklingen väl i hemmet där jag bowlade sönder han på nintendo wii ;) det äger jag på iallafall haha ;D Under lördagen var vi överallt under hela dagen med hans pappa & pappas fru Eija :) trevligt att möta så många ansikten på ett så litet ställe som Fagersta.

Under kvällen mådde jag inte så bra pga jag äter lite medicin, så valde att stanna kvar i det stora huset när Habib & hans låtsas syster Lina drog ut på ett uteställe där med Linas vänner. Men inte mig emot då jag uppehöll mig själv under nattetimmarna med att läsa min kära nyinförskaffade bok Alexandra's självbiografi jag skrivit om i ett inlägg innan. Slumrade till men vaknade upp igen då älsklingen kom tillbaka utifrån. Mådde väldigt illa under gårdags natten men thank god att det är bättre idag & till slut efter många om och men kunde jag somna igår.

Fick skjuts av Habibs pappa till Västerås och tog därifrån tåget hem till Eskilstuna. Där mamma plockade upp oss och skjutsade oss till Ö&B för att köpa Vanish & därefter emot henne för att packa saker inför Norrköpings resan som väntar mig imorgon. Men nu är jag iallafall hemma hos älsklingen mätt och belåten ska ner emot tvättstugan nu, ta hand om er & hoppas ni hade en lika lyckad helg som jag. Massa Pussar! / Nettzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0