Bara för att jag är sjuk och rastlös utan min pojkvän i min närhet

DAGENS:
Dagens humör: Glad & exited, i don't know why?
Dagens mående: frusen, och sjuk, i gotta take a shower soon
Dagens borde: ligga hemma och krya på mig, men icke måste på möte på ams
Dagens frisyr: utsläppt right now, time will tell vad efter duschen.
Dagens smink: ingeting at the moment kanske blir lite för att få upp utseendet på bra nivå "sjukutseende" utstrålar nada.
Dagens klädsel: trosor, atm :O ska in i duschen som sagt så är på bra väg.
Dagens planer: möte, titta på lägenhet med älsklingen :)
Dagens materiella vill ha: ny mobil
Dagens fundering: När ska jag och älsklingen få flytta ihop for real? ;) Ge mig en lägenhet.
Dagens beroende: Pojkvännen, men han är i skolan. Kan inte vara här och behandla mig som en prinsessa :(
Dagens tråkigaste: facebook
Dagens längtan: Efter killen är som fastlimmad, behöver honom när jag är sjuk också :P
Dagens superlängtan: Samma som ovan ;) belive me.
Dagens tidning: Inte hunnit läsa någonting än, bara bloggar. Räknas det ;) ?
Dagens låt: Wyclef Jean - Guantanamera ;D skönt flow.



Bild från mitt 20-års firande, älskar att mixa färgerna på naglarna ;) it's pretty lovely!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0