Blogg humöret börjar ljusna

Kan kanske bero på att man får vår feelings utav solen som glatt varat uppe hela dagen idag, eller vad tror ni? :)
Vill bara nämna att min & Caitlins dag övrigt har varit sjuuukt jobbig med möte osv, mer orkar jag inte berätta om sådanna tråkigheter :D Så till något annat..

Eskilstuna har inte mycket utbud när det gäller klädaffärer & andra roliga affärer bara det gamla vanliga som nästan finns överallt vill säga Gina tricot, H&M, Monki osv osv.. you name it! Jag är trött på att kika på kläder och allt annat som alla andra människor går klädda i jag behöver något annat inte som HELA sverige går omkring med. Så jag checkar runt på internet just nu :) och hittar fin fina ting, I REALLY WANT!

Beställde 3 parfymer från Yves Rocher i dofterna Vanilj, Kokos & Hallon :) Vanilj/Kokos dofter är bara så mig, förstår inte vad det är men dem får mig verkligen på bra humör :) Att t.ex dofta vanilj är väl aldrig fel? ;) Helt ljuva dofter vill säga.

Checkar också nu på knä klackstövlar, så jävla sexigt men påminner mig också för mycket om Pretty Woman. Ska man våga ha på sig sådanna? Det e riktigt fint beroende på hur man klär sig annars. Men t.ex ett par jeans/jeansleggings, någon fin tröja över & knästövlar? Det är ju inte lika mkt "hoe-varning" i sådant? 8-) Hittar sådanna snygga skor på
http://www.have2have.se/

SKÅDA DESSA SNYGGA SKOR!


Blev faktiskt helt såld på dem så ska nog beställa dem också! :P Hm, time will tell.
Blir galen vill ha dem + så mycket mer men är ju inte heller den rikaste i landet men fick pengar när jag fyllde år så man får se vad som införskaffas framöver. Nu ska jag fixa me tvätt sedan vila helt död efter denna dag, PUSS PÅ ER! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina - 19år och gravid =)

Klart du kan beställa dom! Det beror ju helt på vad du har till. Genomskinliga strumpbyxor kanske inte är en hit men jeans som du sa skulle vara skitsnyggt nu till våren =) så klicka på! :D

2010-03-09 @ 11:53:07
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/
Postat av: N /

De har du mycket rätt i :) Får nog ta att klicka hem dem! ;)

2010-03-10 @ 09:35:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0