Fejkschteek here i come? ;)

Sitter och väntar på älsklingen. Undrar om han vill följa med mig och sola solarium? :P Setat och velat fram och tillbaka i någon timme nu om jag ska gå snart eller inte, men väntar nog på min käraste :) Vill inte gå ensam. På vägen ska jag också köpa mörkbrun hårfärg och färga min outväxt, man känner sig så oren med utväxt! Unfresh :P Nästa månad går jag mot ljusare hår, eller det är iallafall något jag vill. Bättre att vara ljusare emot sommaren. Som the last year den här tiden på året hade jag massa slingor för att ha en ny styling inför balen som var i maj, och nere på Rhodos där jag sommar säsongade blev jag nästan helt blond :O

Bildbevis från Rhodos här nedan;



Bild från igår när jag skulle promenera för att möta älsklingen och storhandla, och en bild från helgen på Birger Jarl's i Uppsala, så här mörkt hår har jag nu. Vad är snyggast? Light or dark hair? jag tycker olika från årstid till årstid, men jag kanske är skum? :D



Nej, nu messade älsklingen och han följer med och solar :D strålande! Btw, så beställde jag brilliant blue linser åt min brunögda mamma idag, kommer bli ballt att se henne med turkos/blåa ögon framöver ;D hallaw! Nej, ha en fortsatt trevlig dag, Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0