Helluw! :)

Ville bara nämna att min tid på utbildningen i Norrköping inte blev långvarig. Var inte upp emot mina förväntningar så varför ödsla sin tid där på något man inte vill? Åkte hem lika snabbt som jag kom nästan, stannade bara över natten på vandrarhem företaget betalade och morgonen efter (igår) alltså stack jag tidigt till stationen för att ta 8.32 tåget hem till Eskilstuna igen.

Väl hemma i Etuna drog jag till älsklingen som var i skolan. Jag duschade och väntade tills han kom hem. Glad som jag var tog jag emot han med glädje och omsorg! ;) haha!

Idag vaknade jag sent av att älsklingen väckte mig och sa att han kommer med besök till honom där låg jag liksom nyvaken. ;O Drog mig emot solariumet då jag börjar blekna igen. Mötte då killen o hans kompis på vägen som kom med bil. Sen drog jag mig emot Rix video och fick lite färg :)

Ska till Uppsala på fredag behöver vara lite brunare & finare :) Får väl bli att införskaffa nya partykläder där också haha! :D Äsh, nu har jag precis lagat mat med grabbarna runt mig här.

Så blir att äta enkel mat köttbullar,mos och brunsås. Puss hek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0