Im a lazy one

Belive me, jag är en trött/lat själ. Iallafall nu efter helgen. Huvudet dunkar o man mår ju så illa (STILL). Jag inhalerade alkohol i helgen och jag som knappt aldrig dricker längre får ta de smällarna att bli Bakis big time! :( Men vadå 2 dagar efter t.o.m? That's fucked up.. :O

Annars är det också arbetslösheten som gör mig så fruktansvärt trött och lat. För ingen rutin finns ju omkring mig :O
Kanske dags att ansöka om utbildningen nu? Kostar dock 4000 kr bara att ansöka om den. Men make up artist utbildning vill jag verkligen ha. Så dags att dra sig i kragen om inga pengar rullar in? ;O I think it's time for that.. Väntar max 2 veckor till, sen blir det att ansöka. Till Stockholm stad. Hade hellre velat gå i Gbg men det e too long way from my love och vi e som fastlimmade så Hell To The No! orkar inte ta den disskusitionen än en gång. Det gör vi för ofta. Ska jag till annan stad/land så ska han med whatever what :) han e min baby boo, and i love him. ♥

Nej, efter att ha sovit (länge) som jag tycker att jag nu har gjort ska jag dra mig in emot duschen. Sen emot stan för att möta älsklingen som slutar 13.40 och där efter emot jobcollage för att snacka om vad jag har runt mig just nu, jobb på G eller inte? Time will tell. Efter det ska jag kontakta min mamma behövs storhandlas, can she help us? I hope so.

Körkort är också ett big need just nu + bil! :O Blir galen vill bara ha den där jävla lappen så jag också kan glida omkring på gatorna och leva livet i min car. Det kommer det med men när? Är en gåta.

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0