Med tanken på..

att jag har världens underbaraste pojkvän, gör att jag ryser genom hela kroppen. Att två människor kunnat skapa något sådant underbart som denna människa jag nu delar mesta delen utav mitt liv med är förundransvärt. tackar hans föräldrar strongt. Denna kille eller ska man säga unga man? Gör mina dagar värda att leva ut till fullo :) Vi må vara unga, men vi är också 2 stycken unga människor med stora drömmar om våran framtid, genom framgång/karriär framöver och framtid tillsammans. Vi har starka viljor båda två och vi vet ganska mycket om vad vi vill göra när vi blir äldre. Vi har väl drömmar som alla andra människor? Men också så vet man aldrig hur drömmarna lyder, eller hur?

Men får jag chansen att dela större delen av mitt liv eller hela mitt liv med denna människa jag lärt mig älska kommer jag att vara lyckligast i världen. Har jag honom har jag allt, för mig är han guldet. Har jag honom behöver jag ingenting annat. Bara att t.ex skapa något mer mellan oss tillsammans som en familj och liknande. Vore för himla underbart att jag knappt vågar tänka frammåt utan blickar tillbaka till den tid jag lever i just nu.

På söndag blir jag 20år jag har ångest, pure ångest ska ni veta. Känner att jag börjar bli gammal men alla måste väl bli gamla någon gång eller? Men precis som jag skrev innan så är "vi" också unga. Unga människor som precis börjat komma in i det man kallar "livet" det har väl ändå precis börjat? Att gå i blöja eller att få sina första läxor kallar jag inte att leva livet. Utan det är nu det börjar på riktigt, det är både läskigt och på samma gång en skön känsla. Vågar knappt tänka frammåt som jag sade så jag blickar tillbaka igen ;)

Från djupa ting till allmänt. Idag blev jag intervjuad för Eskilstuna kuriren pga att jag fyller 20 som sagt. Ska både bli himla pinsamt att vara på en hel sida i tidningen medans det kommer att vara ett minne för livet att titta tillbaka och tänka, i denna tidning var jag med i när jag fyllde 20. Visa för mina barn och förhoppningsvis barnbarn vore väl inte helt fel? :) Spännande ska det allt bli, haha komiskt!

Vill inte skriva mer om vad som skett på det senaste nu när jag redan skrivit ner tankar och om hur jag känner at the moment. Jag älskar min pojkvän iallafall och han gör mina dagar värda att leva som sagt. Tack Habib Rachidi för att du finns vid min sida. ♥

Kommentarer
Postat av: Lina - 19år och gravid =)

Jag rös när jag läste vad du skrivit! Jag hoppas killen din läser dina känslor här på bloggen?



Önskar er all lycka, härligt med sån stark kärlek :)

2010-03-07 @ 15:45:19
URL: http://shesgotherownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0