My sweet 20th B-day today :)

Att fylla 20 blev mer sweet än jag kunnat tro ska ni veta :) ångesten och allt hade jag mestadels i onödan...
Mina vänner överraskade mig med en middag på en av mina bästa vänners Rebeccas pappas restaurang FAME :) Jag och killen gick dit och han lurade mig att han och jag skulle äta middag på en annan restaurang men att han var "skyldig" en kompis pengar som var på FAME och spelade biljard. Inget kunde jag ana :) men där inne satt 7 av mina närmaste vänner och väntade på födelsedags barnet ( M I G ) :D Hur glad som helst blev man.
De överraskade mig med middags bjudning, helt underbart & massa fina och bra presenter.

T.ex en sminkning på make up store, 2 fina halsband från guldfynd & ett par grymt snygga örhängen som matchar mina gröna ögon, grymt stort kort med en fin dikt i, tackar mina änglar för 100:e gången här och nu. Mina vänner & pojkvän är guldvärda skapelser ska ni där ute veta, bättre vänner finns inte :) TACK SOM FAN , SERIÖST!

Lyckad blev kvällen som fortsatte på reagge night på down town då man tröttnat på uteställerna här i stan, lyckat tills musiken lades ner. Då fortsatte jag Rebecca & Pauline till balkan/marokan/brasilianar fest på RAW. Drickbart i mängder blev det kvällen ut så mådde sämre idag. Fick iallafall sova bredvid den unga man jag älskar mest här på jorden. Tack Baby att du finns ♥

Blev smörgåstårta & HUDGE prinsesstårta hos mamma idag med släkt vänner & älskling :) Tack för presenterna och mer ska det tydligen komma ;P spännande att mamma har massa planer. Nej, nu ska jag dra mig emot Tessa på te, älsklingen sover för att kunna komma upp 5 imorgon bitti för att åka och jobba i västerås.

Får inte glömma det allra bästa jag fick idag, PRESENTEN AV MIN ÄLSKLING. Ett 18K guldhänge med inristad text lydande, framsida: Habib ♥♥ Anriette, högst upp hans namn två hjärtan under det och under det mitt namn. Andra sidan stod det, DU OCH JAG MOT VÄRLDEN 7/3-10. Hur vackert som helst, eller vad tycks? :$ TACK ÄLSKLINGEN MIN! He made my life good :)

Tack för att ni läser, Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0