Ny vecka nya tag :)

Denna vecka började med att gå upp tidig morgon, men det finns inget bättre än att vakna upp med min älskling vid sin sida. Så jag sken lika starkt som solen som lös in i fönstret om inte starkare när jag såg han kisandes bredvid mig :)

Blev snabba takter, klä på sig slänga i sig lite frukost & sedan skjutsade mamma oss till stan (vi sov nämligen i villan i natt/ mammas place). Jag hade glömt att jag hade hemarbete från "job collage" idag så följde med min ängel till hans skola istället för att fördriva tid. Fixade ut lite grejer från min mail angående jobbutbildningen/slutintervjun jag ska på i Norrköping nästa vecka på deras bibliotek. Drog oss också emot cafét och fikade, snackade massa bullar tills han skulle börja sin lektion.

Då satt jag kvar några ynka minuter till och läste lite ur Alexandra Pascalidou's självbiografi "Bortom mammas Gata" pocket bok som jag köpte igår på konsumn när jag var där med älsklingen. Måste tillägga att han köpte 3 böcker, 500 smootie recept till mig och 2 recept böcker till sig själv, gullemunk som ha e :) Btw, så började vi läsa Bortom mammas gata igår redan tillsammans och den verkar hur bra som helst! Tips till er bokälskare, läs den, gör det bara, tveka inte! :D



Efter ett tag tröttnade jag på att sitta i en skola när jag själv är 20 år och inte går kvar i någon skola. Drog mig då emot stan till arbetsförmedlingen "som inte hade öppnat" för att fixa respenning/ersättning hos dem till min jobbresa nästa vecka till Norrköping. Men efter att de öppnade sprang jag snabbt som alla andra hulliganer och tog en nummerlapp, gick snabbt för mig att få hjälp men för dessa 2 kvinnor att fixa biljett osv tog då längre tid. Men allt är iallafall nästan fixat så ticket to ride kommer jag att få. That's pretty good :)

Är nu förbi älsklingens lägenhet tog bussen hit så länge & ska också över till Thessa snart och hjälpa henne med en blogg, sen 13.17 åker jag emot stan igen för att utreda fler ärenden med älsklingen min. Keep read my blogg cutiepies, and have a good day  :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0