Torsdag kväll

Efter att ha varit duktig hela dagen som en riktig hemmafru, så ägnade jag och pojkvännen en tid nere i biljard rummet & körde några ronder :) Men jag e sämst på biljard, så utmana aldrig mig om ni vill ha motstånd, i promise you gör det bara inte ;)

Drog oss nyss emot konsum för att köpa glass som jag blev sugen på, blev mer än så! :O Glass, kladdkaka, Lion choklad & cola ;O Maxat, vi tjockar oss till max just nu alltså! Blev ganska mycket socker på en gång här i hemmet haha men det e nice :D blev lite bilder klickat till bloggen.








Min gullunge & jag och alla godsaker här ovan :) Nu ska jag ner emot tvättstugan för att fixa med tvätt. Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0