Uppsala here we come ;)

Imorgon drar Jag, Caitlin & Emma oss emot Uppsala till Jessie :) För att träffa den förlorade tjejen som nuförtiden bor och pluggar där borta! :P Blir nog flippmode om jag känner mina girls rätt. Fun ska det bli ;D Tur att jag och Emma är 20 nu = systemet e cool lugnt att köpa på ;D

Innan vi beger oss ska jag iofs på arbets intervju via kommun här i Etuna, wish me good luck än en gång :) Sen blir det nog att shoppa något inför kvällen eller lördagen "outfit"  i Uppsala när vi väl kommit. Det behövs införskaffas något fint, det var ett tag sen man införskaffade sig en party outfit sist :) bara blivit att man köpt kläder man har allmänt liksom, jeans leggings, skjorta osv.. You name it.

Städat älsklingens hela hem idag, dammsugit & moppat och haft mig. Tvättat och tvättar gör jag också + lagar mat nu = A REAL HOUSEWIFE, det e vad jag e alltså. Han ska vara lycklig att han fann mig jag är bra jag, belive me :) Iofs så hör ni ju det nu! Ska bli gott med kyckling, kryddade klyftpotatis, bearnaise sås & kokta grönsaker.

taggar inför morgon dagen shall be fun! ;D PUSS & KRAM och trevlig helg i förskott må jag säga. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0