Världen är så falsk, part 2

Jag läste runt i massa bloggar nyss eftersom jag inte kunnat somna om, så får alla dessa bloggar/dagböcker upphålla min morgon och en fet toast och det härliga Brazilian Baîa teet från TWININGS, med smak utav COCOS. ;) love it, try it!

VÄRLDEN ÄR SOM SAGT FALSK. Wannabe-Bratz finns där ute t.ex. Som ljuger om att de skulle ha såkallade pengar men det är soc-bidragen som tagit över och cirka 3000kr i månaden är väl inget att skryta om real brat har några fler nollor bakom sig än så ;) eller vad säger ni?

Annars läser man bloggar som Wannabe-gangstas har som skriver t.ex om sin PARA de tjänat in på "vitt sätt" in my ass det gäller då drugs eller baxade saker de sålt som de snott från fester eller liknande.

Annars kan man också läsa om en medeltjej som ljuger om att hon är modell och vill vara en Kenza med sin blogg, & visar upp sina sista inköp av kläder & skor, men är långt ner på jorden, men "TROR" sig vara mer än så. Det kan jag tycka e mycket *patetiskt* ljuga om att man e modell, why girl, why?

Man kan också läsa om tjejer/killar som har problem med sina föredetta "bästakompisar" eller som de kallar/kallat sina närmare vänner. Men allt har bara varit ett falskt spel mellan individ till annan individ, usch vad falskhet det kan finnas. Oäktavänner är INGENTING ATT HA, inse det innan du delar kompis hjärta med dem ;) HAHA! Skitsnack och backstabbing finns bakom varje hörn. AKTA DIG FÖR GAMAR OCH VAR PÅ DIN VAKT!



Du kan egentligen bara vara din egna bästa vän, tro mig jag ljuger inte om det här. Men visst har jag också vänner jag kan "lita på" till en viss grad men jag vet att de kan vara glappkäftar de med så jag litar mest på mig själv och min pojkvän i nuläget om jag ska vara ärlig. Jag öppnar inte mina känslor som jag kunde ha gjort för några år sen för jag har lärt mig en läxa av all dess FALSKHET som finns där ute. Säger inte att jag är bättre människa än andra, men jag vet iallafall vart jag har mig själv eller hur ;)

Kul att läsa bloggar man hittar alla möjliga människor där ute. Allt från glamour till att skära sig i armarna. Världen är kaos, eller vad säger ni.  FÖRLÅT FÖR MITT LÅNGA INLÄGG men emellanåt vill man bara skriva av sig. Eftersom jag nästan aldrig bloggar längre blir det desto längre inlägg. Men keep read my blog. ♥

Kommentarer
Postat av: emiliaaaaa

Så sant så sant det där.

2010-03-13 @ 15:14:31
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0