2010-05-01

Hey bloggläsarna! :) Hoppas ni hade en bra Valborg (överskattad dag) enligt mig och många andra normala människor. Själv så drog jag och Habib till Linda & käkade tacos, sen kom Habib's syter Daniela. Därefter drog vi oss emot Vilsta ett "camping-place" här i E-tuna för att Melenie Linda's ett åriga dotter skulle få se en brasa för första gången i sitt liv. Daniela diggade det också :) Älsklingen uppehöll barnen med dans & en massa. Trevlig och lugn kväll blev det för våran del. Vilsta och efter det hemgång. :)

My love köpte Avatar på hemvägen från Vilsta på konsum & hans lillesyster köpte godis sen drog vi oss hem och gottade oss med chips, godis & såg avatar. Eller jag somnade så såg den inte alls mycket & jag har aldrig sett den. Får väl bli en annan gång or never ;D Ha en fortsatt trevlig helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0