2010-05-04

Underbara dag! :) Är vad man kan säga om denna dag. Varit på stan sedan tidigt fixat inför kryssningen som jag och älsklingen åker på imorgon för att fira vårat halvår tillsammans ♥ ska bli himla mys! :)

Klackat om ett par svarta klackskor med rosett bak, jag fått låna av Emma som passar till min urgulliga nya volangklänning i leopardmönster som jag tänkte ha imorgon kväll/natt på båten. :) Passar bra när man ska äta buffé. Himla vackert! :D

Gick iallafall till World Class och kikade på när äldsta brorsan tränade for a while, gick till banken för att jag inte orkade vänta, mötte mamma & fick lite pengar inför kryssningen och hämtade klackskorna som klackades om. Köpte också en liten present till min älskling pga att vi firar 6 månader ;) Himla nice! Sedan mötte jag brorsan igen för att sola solarium. Han bjöd på solningen. Känns så skönt nu! :D

Sol, värme, skönt umgänge & lite brunare/finare kan det bli bättre? :D Kom nyss hem efter en promenad hem från stan. Förresten så fick jag ej kommun jobbet på äldrevården men jag deppar inte för det för då blir det förhoppningsvis KOS/Grekland under sommaren med älsklingen för arbete/leva livet till fullo. Är som sagt hemma hos älsklingen igen nu blir att laga till spaghetti & köttfärssås & chilla till max. De vackra vädret har gjort mig så glad så TACK SOL! Inte ofta jag är på sådant glatt humör :)

have a nice day, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0