2010-05-05

Aloha! How you doing? :) Im doing fine iallafall. ;) Taggar med min knasiga pojkvän inför kryssningen. Han hoppar omkring och säger att han ska dansa så på kryssningen men då kan han glömma att jag är hans flickvän på båten haha :D nejdå. Men dansen e hemsk! BELIVE ME :P Arabic/svenne/retard ngt i den stilen. höhö!

Blir att dra emot systemet för att köpa lite med sig till kryssningsbussen som går 16.05 ;) Rawr.. Sen innan vi tar båten ska vi träffa Ilyas också så min älskling får sina 2 converse han beställt! ;D sexigt värre kommer de bli när han väl har de på sig framöver ;D mjauw.. Vi ska åka med Galaxy blir att maxa buffé och festa loss & må bra, imorgon på båten blir det nog bad/spa. Chill om man är hangover ;)



Mysigt att fira sitt halvår tillsammans någon annanstans än hemma i Eskilstuna, take care of you. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: M.

Haha retard dans! skulle jag vilja se!



Hade ni kul på kryssningen ? :)



<3

2010-05-06 @ 15:05:15
URL: http://mariabeniss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0