2010-05-07

Hej bloggläsare! :) Vaknade nyss upp med min älskling. Sov väldigt lääänge idag & det behövdes efter en kryssning kan jag lova. Fint väder ute ser jag också det är perfekt! Så hoppas fredagen blir en bra dag. Ska dra och titta på en lägenhet med my love 17:00 :) Time will tell om det är något för oss.

Kryssningen var helt klockren, middagsbuffé var de första vi började med sen blev det taxfree under onsdagen. Efter de blev det dryck & dans i mängder. Tror vi dansade 3 timmar i sträck på "Discot" haha :) För nice! Gårdagen var mer lugn gick upp 2 timmar efter vi hade somnat för frukost buffé till 7 tiden ungefär :O damn. Gott var det iallafall! Sen gick vi och la oss igen till 11-12 tiden eller liknande. Blev att se massa band & käka under gårdagen alltså. Men hyr mysigt som helst har vi haft det iallafall & lite bilder har man också hunnit klicka. Not so serious pictures, men whatever ;) Btw, så träffade vi också Ilyas & hans kompis på terminalen så min älskling äntligen fick sina converse, det gillas! :) Också åkte vi anslutnings buss både dit och hem ditvägen var det ciderdrickande som gällde hemvägen var det deckmode som gällde, Habib sov i min famn så jävla sött! :) Äsh, enjoy the pics!





Orkar inte lägga ut fler ;D Men som sagt kul hade vi iallafall & bilder finns det gott om. Puss på er ha en trevlig helg :) ♥ / Love from me.

Kommentarer
Postat av: Lina 19 år och gravid

Vilka fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0