2010-05-08

Hey! :) Ville bara berätta lite om gårdagen. Jag & min älskling var och tittade på en grymt fin lägenhet väldigt Centralt här i Eskilstuna. Man ska inte hoppas för mycket men jag hoppas ändå grymt mycket på att min älskling får den. Håll tummarna åt oss där ute. :)

Skulle egentligen träffa Linda men vädret var ruggigt & blåsigt så jag valde att inte göra någonting. Tills halv 8 då vi bestämde med brorsan att ändå ta oss ut för att grilla i Vilsta (campingområde) här i Eskilstuna. Blev lite grillning i de kyliga vädret, sen drog vi oss hem till Killen. Här gjorde vi inte så mycket men tittade på bl.a Happy Gilmore & snackade massa gojja. That was my friday. :)

Idag har vi inte hunnit göra så mycket än. Tvättar är vad jag sysslar me & kom nyss ur duschen. Killen satte precis på filmen Felon, den e grymt bra. Han har aldrig sett den så ett måste för honom att se den då en annan sett den ett hundratal gånger. :) Tiden får visa vad som sker idag, men vädret e kefft då blir humöret också likadant. Ha en trevlig lördag allesammens out there så ska vi ha detsamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0