2010-05-18

Hey gott folk :) Jag uppdaterar bloggen efter väder kan man nästan säga ;) Har jag boring & måste sitta inne så e de klart som fan att man bloggar om man orkar och har tid, men är vädret så UNDERBART som det varit idag & fler av de senaste dagarna så vill man inte vara någon innesittare/datasittare. Det säger ju sig själv, right? :P

Säger bara att livet e skönt att leva emellanåt oavsett hur omständigheterna ser ut runt omkring. Jag vill göra så mycket men jag får nöja mig för stunden och se framåt och hoppas på att de kommer ljusare tider framöver. Tålamod är mottot, som min pojkvän skulle säga det: Man måste ha tålamod. Som jag själv har ganska svårt för att ha då jag älskar när saker sker här & nu. Men varför ska jag klaga? När jag har världens underbaraste pojkvän. Jag vägrar inse fakta REALITY LIFE. Trött jag blir på mig själv emellanåt.


Denna dag har iallafall varit himla mys, mötte brorsan tidigt på stan idag var lite överallt han bjöd på mat på en grekisk restaurang i stan & jordgubbar ute i solen, vi hade tänkt bowla men valde hellre att sitta i solens stek :) och han shoppande lite och mycket mer. Sedan drog vi oss hemmåt & väntade in Habib, då blev det basket i några timmar i think? Mycket härligt. Älskar att man bara kan ha shorts & linne ute nu. SO NICE! Äsh, ska inte uppehålla er bloggläsare mer nu. Tillägnar er istället ego bilder på mig, killen & brorsan Michel kärlek till dem ♥ Ciao




Kommentarer
Postat av: Elin

Hey! Jag sökte cream bar på google och hittade din blogg! Jag och en vän ska jobba där i sommar och såg att du var där och jobbade förra sommarn. Skulle vara skönt att veta lite hur det var att jobba där! Skulle vara schysst om du ville berätta lite. //ELin

2010-05-23 @ 13:51:02
Postat av: Bloggerskan

Hejsan Elin! Förlåt för sent svar men jag e knappt aldrig inne som sagt. Cream bar var bra till en början men Tassos Chefen e störd i huvudet och Andrea & Daniel 2 rumänier som jobbar där. Så hade valt ett annat ställe. Men Fabrez e skit schyst! :) men som sagt välj ett annat place.

2010-06-13 @ 19:00:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0