2010-05-24

Bloggtorka på max nivå kan man nästan säga. Men är det fint väder håller jag mig hellre ute i solen en inne framför en data :) Det gör nog många där ute förutom storbloggare/bloggerskor som är illa tvunga att uppdatera 24/7. Vart dem en e, ute på fiket, i ett annat land osv, you name it.

Har hunnit hända en hel del kan jag säga er. Blev t.ex erbjuden ett jobb på Cypern som jag däremot tackade nej till då jag fick ett jobb här hemma i Sverige som är 6 månaders visstidsanställning som kan leda till förlängning. På ett Dagis / Förskola som det heter nu förtiden ute i skogstorp (Barnstigens förskola) här i Eskilstuna. Lite utanför stan men ska vara hurtig & cykla dit oavsett :D it's summer soon, så why not?
Känns riktigt bra :) nu kan jag ÄNTLIGEN börja med körkortet framöver. Så kommer också mina inkomster i månaden se mycket bättre ut, i like it. Gäller att tänka smart. Jag kunde dragit landet & levt livet men jag ville inte lämna min älskling & varför tacka nej till ett halvårs jobb som kanske leder till längre? Istället för att ta en sommarsäsong som tar slut? :) Im pretty happy & jag börjar imorgon så framöver blir det tidiga mornar för lilla mig. Btw, så resa har vi tid med tillsammans senare under året :D

Varit & köpt inneskor/tofflor in för jobbet idag också. Varit barnvakt har jag också hunnit med & handlat på Ica Maxi med min älskling som nu agerar kock! ;D Ska snart äta mumsig mat, potatis kött blandat med färska champinjoner & purjolök i en matlagningsgräddesås han gjort blandat med massa goda kryddor. Kommer nog smaka namnam ;)

TAKE CARE! Ciao :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0